15 Ekim 2008 Çarşamba

Biz ev kedileri


2 gündür evden dışarı çıkasım gelmiyor. Ev kedisi olduk. Sürekli bir dolap toplama, yazlık, kışlık ayırma, boyama, okuma, kesme, yapıştırma halindeyiz. Bir faaliyettir gidiyor sormayın. Fotoğraftaki Özgür ve Doğa yazılarına bir yer bulamadık asacak. Serdar İtalya'da bir sokak ressamına yazdırmıştı bunları. Ne zamandır duruyor. Çerçeve gerektiğine karar verdik ama üşenip sokağın köşesinde çerçeveciye gidemedik. Kaç defa sorduysam "çıkmayalım anne" dedi. Giyinip dışarı çıkmaya ikna edemedim.
Bugün yapmadığımız yaramazlık kaldı. En son akşamüstü Nutella ve çavdar ekmeği ikilisine karşı koyamadık kuzumla. Daldık Nutella'ya çok fena. En son Doğa mavi bıçağını daldırmış yiyordu kendinden geçmişçesine. Bunu kendisiyle birlikte nadir yaptığımdan pek bir memnun bugün halinden. "Yaşasın çukutalalı ekmek" diye tezahürat yaptı zaten. Sonra da "süt de pişir annee" dedi. Dayanamıyorum bu sevinç çığlıklarına. Yani karnımı kesmek tekrar içime koymak istiyorum çocuğu, daha nasıl ifade ediyim.
Eee bu durumda bana ne oluyorsa tabiii kaşık kaşık yedim. Akşam sadece zeytinyağlı ıspanak yiyebilirim:)) Fena açıldı iştahım bayramdan bu yana. Bunu bir kontrol altına almak gerek.

2 yorum:

ece arar dedi ki...

mımmmm nutelllllllllaaaaaaaa

Brajeshwari dedi ki...

gidip,nutellalı ekmek yedim üstünüze..iyi mi:)