24 Kasım 2008 Pazartesi

İlk kuaför maceramız

Bugüne kadar hep anneannesi kesti saçlarını. İlk defa kuaföre gitmeyi kabul etti.
Aslında planlı olmadı. Yürüyüş yaparken kuaförün camındaki balonları gördü ve içeri girmek istedi. "Orası çocuk kuaförü saçını kestirelim mi?"dedim. "Aaaa tabiki" dedi. Bu "tabiki" kelimesi de "ve de" gibi sıkça kullandığı meşhur kelimelerinden. Mum gibi durdu saçı kesilirken. Ben şok tabii.
Tüy gibi saçlarını düzelttirdik, 2 parmak kestirdik. Kahkül istedim ama kuaför önermedi çünkü kız çocuklarında özellikle alında tüylenme yapıyormuş. 15 yaşına kadar kahkül önermiyorlarmış. Bunu da hayatımda ilk defa duydum. Oysa ki biz hep kahkül kesiyorduk annemle Doğa'ya:) Pek de yakışıyordu zilliye.
Bu da 2 tüy saçıyla kalmış hali:) Çok beğendi kendini kuzucuk.

7 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

İyi günlerde kullansın :)

benimde bu yaşlarda böyle bir fotografım var.Babamın berberindeyiz (!), altımda koca bir tahta koymuşlar sandalyeye oturmak için.. Aklıma geldi bunu görünce:)

Turkuaz Deniz dedi ki...

:) Kahkul isine cok guldum, soyle altmisinda bir kuafor olaydi tamam da, gencecik delikanli! Benim hep vardi kaakulum, alnimda tuy muy yok:) Hem de 15 yasina kadar yokmus kaaakul :)

Doga' nin tabii' sine ve ve de' sine bayildim! Ne guzel konusuyor!

ece arar dedi ki...

çok güzel, çok melek olmuş

funda dedi ki...

çok güzel olmuş kuzu, güle güle kullansın saçlarını. ama biz hala kuaförde salya sümük ağlıyoruz, makine sesinden korkuyoruz sanırım. afferin ona bak hiç ağlamamış, emreye göstermeliyim bu resimleri

Adsız dedi ki...

cok seker..

masallah ;)

sevgiler

::s::

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

ne cici olmuş..üfff birde kendi kızımınkini hatırlıyorum ağlamak geliyor içimden ..üstelik daha 1,5 yaşında benim kızım. 14 aylıktı babası benden habersiz kısacık kestirmiş günlerce ağladım...neyse sizinki zamanlama açısından çok iyi..

yasemin dedi ki...

yok ya alında tüy falan olmuyor. benim bütün çocukluğum kahküllü geçti. doğa'nın saçı 2 tüy değil bu arada, benimkinden fazladır yani şu anda bile :)