16 Aralık 2008 Salı

Çay

Sabah uyandı "boğazım acıyor" diye. Hemen bir bardak ballı ıhlamur karanfil çayı. Kendisinin favorisi olur! Bir güzel içti. Yanında ne yedi? Ceviz, badem, nutellalı ekmek. Kahvaltı etmek istemedi. Bir insan bu kadar kuruyemis sevsin ben anlamadım gitti...
Karnıbaharı çiğ çiğ yiyen ben, istiyorum ki ailece meyve sebzelerle yatıp kalkalım ama baba-kız sanki bana muhalefet için doğmuş bunlar. Dolaplardan çikolata, kestane şekeri, kuruyemişler taşıyor. Hadi ceviz, badem yesin bolca ona itirazım yok ama bir çikolata sevdası var ki ikisinde de sormayın. İmdat demek istiyorum.
Fakat bir yandan bu cücenin çayı sevmesi hoşuma da gidiyor çünkü Serdar çay ve rakı sevmez. Yani benim en sevdiklerim:( Kendi başıma çay içmekten sıkıldım ben, bu hatun büyüse de şöyle bir karşılıklı çay keyfi yapsak.

4 yorum:

Turkuaz Deniz dedi ki...

bardagi tutusuna bak! kirk yillik tiryaki sanki:) gecmis olsun

Brajeshwari dedi ki...

Bu kadar ceviz, nutellaya az bile enerjisi.. :)

Kahvaltısı, gün içindeki enerjisini anlatıyor..

defneyleyasamak dedi ki...

KUZUUU

Primarima dedi ki...

Ne zevkli olur değilmi karşılıklı sohbet edip iki fincay çayı hüpürdetmek:)az kalmış canım bunu gerçekleştirmenizee...