20 Ocak 2009 Salı

Bizde yine kaşınma seansları


Böyle güzel geçti bugün. Yürüdük, gezdik, yedik içtik birlikte. Fakat şimdi 39 derece ateşle yatmakta içeride kuzu. Ben de boğazımda sanki yara varmışçasına bir acı ile cebeleşmekteyim. Sabah bir huysuzluğu vardı ve sıcaktı hep teni. Benim de boğazım zaten 2 gündür acıyordu. Ama bu hava kaçmaz dedim ve attık kendimizi dışarı. Ohhh iyi ki de yapmışız ne güzel gezdik ama.
Tabii ateşi çıkınca hemen eline yastığını aldı koşturdu bizim yatağa; "Hadi anne çok hastayım kaşı ve de sev beni". Babası gelince de "Sen kaşı, sen de sev" diye bir de görev dağılımı yaptı. Keşke hepimiz sevgiyi böyle cömertçe versek ve aynı şekilde istesek değil mi ama?

4 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

Kaşı ve sev beni... Hep ne istediğini bu kadar net bilsin, kaşısın onu sevdikleri..

Turkuaz Deniz dedi ki...

ah yine ates degil mi? bir duzelemedik gitti bu kis! KIS KIS diyorum kisss kissss!!

nasil da biliyorlar ne istediklerini, Deniz de boyle... Hastalaninca hemen kucagima gelip kivriliyor kedi yavrusu gibi...

Cok gecmis olsun

Tanya's dedi ki...

Hii geçmiş olsun...ama bu güzel havada korkarım değmiş diyeceğim..

Ama ne güzel seviyorlar insanı değil mi..karşılıksız ve koşulsuz..aynını da bekliyorlar.

ENERJİ dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Herkes veremiyor malesef:(