2 Ocak 2009 Cuma

Sevdiğim yerler

İlkay beni sobelemişti geçen yıl:)) Ancak yazabiliyorum. Buyrun bakalım sevdiğim yerlere;
1. Evim; Tapınağım, huzur bulduğum yer.
2. Annemlerin evi; Herşeyimi paylaşabildiğim kendi evim dışındaki tek yer.
3. Beyoğlu Tünel; Ara sokaklar, ikinci el dükkanlar, antikacılar, incik-boncukçular, her biri birbirinden şirin cafeler.
4. Havaalanı; Kokusunu bile severim havaalanlarınıın. Hepsini dip bucak gezerim. Hep bavulum sırtımda gezeyim, hatta havaalanında yaşarım ben evim olmasın yani bu derece diyim...
5. Remzi kitapevi; Bağdat cd. üzerindeki
6. Kahve Dünyası; Feneryolu ışıklardaki - Doğa'yı yuvaya bırakıp oraya konuşlanıp kitap okuyorum.
7. Adem Baba; Çıtırrrr balık + rakı
8. Bodrum; Çocukluğumdan beri vazgeçemediğim deniz

9. San Francisco; başka birşey var orada. Bir defa gittim, üstelik yalnız başıma gittim, ama hiç unutamadım.
10. Kadıköy ve de özellikle Moda; Kadıköy balıkçılar, pazarın kurulduğu çarşı, Bahariye cd., Baylan Pastanesi, Şekerci Cafer Erol, Çiya veee Moda çay bahçesinin manzarası.

Hiç yorum yok: