18 Ocak 2009 Pazar

Uzay muhabbeti, karadut şerbeti

Bugün Kadıköy'e gittik. Alkım Kitapevi, Çiya, Tansaş'tı rotamız. Kitapçıdan yukardaki kitabı aldık; Tübitak Erken Çocuk Kitaplığı'ndan "Ayda". Bizimki bu aralar merak sardı uzaya, aya, yıldızlara. Harika bir kitap yine Tübitak'tan. Birkaç defa okunduktan sonra;
-Anne ben uzaya gitmek istiyorum.
-Tamam Doğa ama astronot olman gerek.
-Astronot kıyafetim yok ki benim ama.
-Astronot kıyafeti öyle her yerden alınmaz.
-Babam da gelsin benimle uzaya.
-Uzaya gidince ne yapacaksın?
-Mars'ı görücemm. Hadi baba uzaya gidelim.
!!!!
Bütün gece bu uzay muhabbeti uzadı da uzadı. En sonunda Serdar hayali bir oyun uydurdu. Bunlar ikisi rokete binip uzaya gittiler. Uzaydan taş (legolar) topladılar bana getirdiler. Şimdi rüyasında astronot olduğunu görüyordur büyük ihtimal:))
Bu haftasonları hiç bitmese. Bu ikisi sürekli oynasalar böyle... benim de vücudum, kafam dinlense...
Çiya'daki yemeklerden hiç hoşlanmadı. Otlu bulgur pilavını bile sevmedi. Biraz ezogelin çorba ve karadut şerbeti içti bolca. "Çok lezzetliymiş bu mor meyve suyu" diye diye 3 küçük bardağı götürdü.

4 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

çiya ne güzelmiş öyle..Ay'da mor meyve suyu olmadığını biliyor değil mi? Hah buldum.İlaç içeceği zaman astronotların böyle beslendiğini anlatabilirsin..

:)

Turkuaz Deniz dedi ki...

ben de bu aralar esmer pirincle bozmustum kafayi, bir baktim ki evde sadece ben yiyorum... bugun tipis tipis gidip en beyazindan pirinc alip, NORMAL bir pilav yaptim da evin erkeklerinin midesi bayram etti... nasil alisirlarsa oyle gidiyor demek ki...
Ah Kadikoy' u nasil da ozledim. Astronot' a soyle "we got a problem:)" houston problem mroblem cozemiyor:)

defneyleyasamak dedi ki...

Çiyaya ne zamandır bne gitmedim. En son bi mumbar dolması mı nedir onu deneme gafletine düşmüştüm de, halen gözümden gitmez o sahne :)

Bu hafta çok güzel geçsin...

Özgür Turan dedi ki...

Brajeshwari, süper fikir. bunu kesin denerim ben!
Neşecim kuşum, kepekli pirinçten de pilav mı olurmuş canım sen de yani.
Tuğbiş, ben bayılıyorum Çiya'ya. yani patlayana kadar yiyorum diyim. hani hepsinden deneyin deseler denerim. ah hele o tatlılar bir fenaa