17 Temmuz 2008 Perşembe

Doğa ve tatil


Bodrum'da 3 nesil tatil yapıyoruz; Annem, ben ve Doğa. İlk bir haftayı ateşli hasta bir şekilde geçiren Doğa şimdi ortama tam anlamıyla alıştı. Neyse ki biz de sonunda tatil moduna geçebildik. Tatil köyüne gitmiş olsaydık sanırım tatil yapamadan eve dönmüş olacaktık bir haftada. Allahtan bu yıl bir değişiklik yapıp harika bir ev kiraladık.

Doğa, adeta düz duvara tırmanırcasına hareketli. Gündüz uykuları deniz kenarında red ediliyor. 5-8 yaşlarında kızlarla aşık atılıyor. Aynı onlar gibi çantalar alındı. Havuzda onlar gibi cumburlop diyererek atlamalar, bir dans bir dans bütün gün, şarkılar söyleniyor denizde yüzerken...Kızımı hiç bu kadar mutlu görmedim 2 yıldır. İnsanın İstanbul'u bırakıp buralara yerleşesi geliyor. Deniz, güneş, doğal ortam başka bir etki yapıyor çocuklar üzerinde bu kesin. Hepsinin içi kaynıyor.

Yine neden korktuysam başıma geldi. Daha ilk hafta hastalanmadan güzel bir tatil geçirelim derken hooop Bodrum Hastanesi'nde buldum kendimi. Düşmez inşallah dedim, yatakta zıplarken düştü kafasını yatağa çarptı kaşını patlattı. O kadar korumama rağmen sivrisinekler harita yaptı üzerinde. Çocukla tatile gelsen bir türlü gelmesen bir türlü. Her şekilde zor. Hele bir de 2 yaş sendromu tavana vurmuş bir çocukla herşey daha da zor. Kendini yere atıp tepinmeler, alıp başını gitmeler, kaçmalar...bunlar yeni huylarımız. Geçen akşam Türkbükü'nde yemek yiyoruz deniz kenarında, Serdar buradaydı bu hafta. Bizimki bize hoşçakalın diyerek el salladı ve yürüdü gidiyor. Hani arkasına bakmak da yok. İyice ipini kopardı, özgürlüğünü ilan etti burada.

Bir de kedi, köpek sevgisi çok fena. Nesi fena diyeceksiniz ama her tür kedi, köpeği sevmek istiyor ve seviyor da. Hepsini besliyor üstelik, fenalık basıyor artık her yemekte bize.

Tatilimiz Temmuz sonuna kadar devam edecek ama Doğa burada Doğa'nın içinde şimdiden büyüdü,s erpildi sanki. O ilk hafta ateşlenmenin verdiği bitkinliği bile çok hızlı sıyırdı attı üzerinden. Eee ben de her an yeni bir deneyim yaşıyor, kimi zaman "ah yine aynı hatayı yaptım" kimi zaman da " işte farkındayım" diyorum. Büyüyoruz birlikte hızla, yer yer eğlenerek, yer yer kavga ederek, sevişerek...

Hiç yorum yok: