23 Ağustos 2008 Cumartesi

Okul hevesi

Bugün okullu olduk. Eylül itibariyle Doğa Gymboree'ye başlıyor. O da ben de çok heyecanlıyız! Sanırım artık okullu olma vakti çoktan gelmişti ki bunu zaten bugün Gymboree'de geçirdiğimiz 1 saat içerisinde anladık. Doğa kendini öyle kaptırdı ki "Benim okulum burası kalırım ben burada" dedi. Bize el salladı ve gitmemizi söyledi. Tabii büyük ihtimal bırakıp gitsek 15 dk. sonra beni arayacaktı ama yine de orayı sevdiğini bu şekilde ifade etmesine bayıldık.
Eylül'de yeni bir dönem başlıyor bizim için anne-kız. Biraz fazla sosyalleşiyor olacağız ve de ikiz kardeş yapışık durumlarımız biraz olsun düzelecek sanırım. Turuncu Gymboree çantası omuzunda Doğa evin içinde turlar atıyor. Çocuklar yeniliğe ve değişime ne kadar açıklar aslında. Hepimiz böyle doğuyoruz, sonra bir şekilde, bir an geliyor kapatıyoruz kendimizi kendimize. ve sonra herşey aynı olmaya, sürekli aynı olaylar başımıza gelmeye başlıyor. Ne zamanki olumsuzluklar her tarafımızı sarıyor ve biz dibe vuruyoruz işte o zaman düşünmeye başlıyoruz ben nerede yanlış yaptım diye. İşte Kuantum da taaaaa çocukluğunuza dönüyorsunuz. Ve de nerede kendinizi kitlediğinizi buluyorsunuz terapistinizle birlikte. Sonra ise kodlamanız değişiyor yani hayat seçimleriniz farklılaşıyor. Değişime ve yeniliklere direnmeyi bırakıyor, bütün kapılarınızı açıyorsunuz.
İşte bu yüzden artık Doğa ile iletişim halinde olduğum her an, gerek kullandığım dile gerek davranışlarıma dikkat etmeye çalışıyorum. O da kendini kapatmasın, değişimden korkmasın, hayal kurmayı öğrensin, hayallerine inansın, hayalleri için savaşsın istiyorum. Birşeyi istediğinde, gerçekten çok güçlü istediğinde olacağına inansın istiyorum. Sınırları olmasın hayallerinde, zihninin oyunlarına düşmesin, duygularına kilit vurmasın, aklını doğru zamanda doğru yerde kullansın istiyorum. Çok mu şey istiyorum? Bilmem ki...çocuk sahibi olmak böyle birşeymiş...

Hiç yorum yok: