29 Ekim 2008 Çarşamba

Türkiye Bayramı


Sevgililer uyudu. Ben de bir yanım cin gibi, bir yanım "kalk da yat biran önce" diyor. Ne yapacağını bilmez bir halde dolanıyorum evin içinde. Yorucu bir gündü, bütün gün sokaklardaydık. Caddebostan sahilde deniz havasını çektik içimize, park, çayır çimen gezdik durduk. Fakat Doğa'ya bir türlü bugün Cumhuriyet Bayramı olduğunu kabul ettiremedik. "Hayır anne Türkiye bayramı" diyor da başka birşey demiyor. Bütün gün Türkiye diye bağırarak koştu, oynadı hatta pusette 1 saat kestirdi. O uyurken biz de bir kahve içelim dedik ki hep böyle olur ya zaten uyanıp kendine portakal suyu ve çikolatasını aldırıverdi.
Farkettim ki uzun zamandır Doğa dışında pek birşey yazmamışım buraya. Ne de olsa kendisi en büyük öğretmenim. Her gün yeni birşey gösteriyor, ayna tutuyor bana. Seviyorum ben bu aynaya bakmayı çok, kimi zaman istemediğim şeyleri görsem de hepsi yeni birer deneyim oluyor. Hayat çok basit aslında, mutlu olmak da öyle...Bunu en iyi çocuklar öğretiyor insana.



Hiç yorum yok: