28 Ekim 2008 Salı

Zorluyor hayat bugünlerde


Hepinize tekrar kavuşmak harika! Öyle bir günde açıldı ki bloglar tam da düşmüştüm, dibe indim bütün gün. Annemin adını tam olarak bilmediğim bir testi yapıldı bugün. Ağızdan bir boru ile kalbe girdiler ve kalpteki deliğin büyüklüğünü tespit ettiler. 1 cm.den büyük çıktı delik ve haftaya ameliyat tarihi verdiler. O deliği şemsiye dedikleri bir alet ile kapatıyorlarmış ameliyatta fakat işin ironik yanı her vücut bu aleti kabul etmeyebilirmiş. Yani bu ameliyat sonucunda böyle birşey olursa açık kalp ameliyatı yapmak zorundalarmış. 1 doktorun daha görüşünü aldıktan sonra karar vereceğiz ameliyata.
Bu yıl garip bir yıl bizim ailede; Şubatta dedemin ölümü, arkasından babamın ameliyatı ve şimdi de annem. Hayat kendi planlarını yapıyor bize de sadece bu planlara ayak uydurmak kalıyor işte. Bu gibi zamanlarda en zoru akışa teslim olabilmek. Çok zorluyor, çok sınıyor insanı hayat çok. Hiç bitmiyor dersler, biri bitiyor diğeri başlıyor...
Wordpress'te devam ediyorum halen ama onu belki başka bir alanda devam ettireceğim henüz karar vermedim.

Not: Fotoda Doğa 10 aylık. Gezmeyi seven anneannesi ile bir Starbucks hatırası:)

3 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

Demek kolay biliyorum ama bazi şeyler de sonraki riskleri önlemek için gerçekleşiyor..Herşeyin iyi olmasını diliyorum..Tekrar geçmiş olsun.

Sevgiler

funda dedi ki...

benim de kalbim seninle ve annenle .. umarım her şey yolunda olur

Özgür Turan dedi ki...

çok teşekkürler.Bu dilekler gerçekten çok iyi geliyor.